Asiakaspalvelu

Kysymys 1. Haluan ottaa yhteyttä dripit.fi -verkkokauppaan - miten toimin?


Saat meihin yhteyden seuraavilla toiminnoilla:
  • Verkossa: Sivun alalaidan Live Chat -keskustelussa
  • Facebook: facebook.com/dripit.fi
  • Puh: 09 4289 0314
  • Email: asiakaspalvelu (at) dripit.fi

Kysymys 2. Mistä saan palautuslomakkeen


Ota yhteyttä dripit.fi-asiakaspalveluun sähköpostilla. Kirjoita sähköpostiin nimesi, osoitteesi ja tilausnumero. Asiakaspalvelu toimittaa sinulle palautuslomakkeen.

Tuotteita ei voi palauttaa ilman palautuslomaketta.

Tuotteiden palautuksessa tulee noudattaa pakkausohjetta.

Asiakaspalvelu toimittaa sinulle pakettikortin palautuksen kuljetusta varten.

Palautuksen pakettikortti on valmiiksi maksettu, joten sinun ei tarvitse maksaa postimaksua palauttaessasi tuotteita. Jätät paketin vain lähimpään postitoimistoon.

Jos tarvitset lisätietoa palautuksista, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kysymys 3. Haluamani tuote on loppunut - tuleeko sitä lisää?


Pyrimme pitämään valikoimamme tuotteita jatkuvasti saatavilla. Jos haluamasi tuote on väliaikaisesti loppunut, voit tiedustella tuotetta asiakaspalvelusta sähköpostitse.


Kysymys 4. Oletteko vastaanottaneet palautukseni?


Posti toimittaa asiakaspalautuksia 4-10 vrk, mikä vaikuttaa luonnollisesti palautuksen käsittelyaikaan. Kun dripit.fi on vastaanottanut palautuksen, käsitellään se pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä. Tämä edellyttää, että palautuslomake on täytetty oikein.

Jos olet jo lähettänyt asiakaspalautuksen, mutta epähuomiossa unohtanut täyttää palautuslomakkeen kaikki tarvittavat kohdat, voit ilmoittaa puutteelliset tiedot sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu (at) dripit.fi.