Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot


Voimassa 01.11.2018 alkaen. Tilaamalla hyväksyt ehdot.

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Game Room Distribution Oy - Y-2125508-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja rekisteröityneille yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja postikuluja.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.dripit.fi ostoskorin kautta. Ennen kuin tilaat tuotteita, sinun täytyy kirjautua käyttäjäksi ja tilatessasi täyttää rekisteröintilomake eli nimi-, yhteys- ja laskutustietosi.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tarvittaessa:
• tilausnumeron
• laskun loppusumman
• tilatut tuotteet
• maksutavan
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit myös tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: postiennakko, pankki- ja luottokortti: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, POPpankit POPpankki, Säästöpankit Säästöpankki, Handelsbanken, SPankki, Ålandsbanken. Verkossa Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksaminen Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-kortilla
Mikäli maksat tilauksesi Visa-, Visa Electron- tai MasterCard-kortilla, Game Room Distribution Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa,- Visa Electron- tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille.
Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.


Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, jolloin koko toimitusaika tuotteille on vain 1-5 vuorokautta.


Toimitustapa ja toimituskulut
Veloitamme 7,90 € postikulut kaikista lähetyksistä. Paketteja voi seurata lähetystunnuksella. Lisätietoja lähetysten seurannasta saa Postin sivuilta.



Palautusehdot
Asiakkaalla on 14 vrk palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan huolellisesti täytetty palautuslomake. Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 9.90 €, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €. Mikäli tilasit laskulla, lisää tämä summa laskun loppusummaan.

Palauttaessa on käytettävä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautuspalvelua - emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja! Emme vastaanota palautuksia, joista on ilmoitettu asiakaspalvelulle yli 14 vrk toimituksesta, tai jotka on lähetetty yli 14 vrk palautusprosessin alkamisen jälkeen. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, tai tuotteet hyvitetään laskultasi.

Muista ottaa asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

Palautusosoite
Ota yhteyttä dripit.fi-asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu (at) dripit.fi

Asiakaspalvelu huolehtii palautuksen logistiikasta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan välittömästi ilmoittaa virheestä sähköpostitse asiakaspalvelu (at) dripit.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Game Room Distribution Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin, sekä oikeuden sulkea asiakastilin, ja perua tai purkaa kaupat ilman eri syytä. Kaupan peruminen tai palauttaminen ei koskaan kuitenkaan aiheuta taloudellisia kuluja kuluttajalle, mikäli Suomen kuluttajasuojalain mukaiset ehdot täyttyvät. Vahingonkorvaustapauksessa pidätämme oikeuden korvata tuotteet korkeintaan täydestä hinnasta postituskuluineen, mutta hyvänä asiakaspalveluna saatamme hyvittää enemmänkin.

Mikäli olet estynyt hakea tilauksesi postista määräaikaan mennessä, voit allekirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi noutaa paketin puolestasi. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin pystymme pidentämään tilauksesi noutoaikaa.

Ilmoitathan meille, jos et ole aikeissa noutaa lähetystäsi. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme kuljetusmaksun 9,90 €.