Etusivu  /  FAQ
FAQ

FAQ

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa, ota yhteyttä:
Email: asiakaspalvelu(a)dripit.fi ,
Puh: 09 4289 0314 (pvm/ppm)

 

1. MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Voit maksaa postiennakolla, sekä Paytrailin kautta verkkopankkitunnuksilla. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät täältä.

 

2. MITÄ TOIMITUSTAPOJA DRIPIT.FI TARJOAA?

Itellan postipaketin, suuret lähetykset toimitamme rahdilla.

 

3. PALJONKO ON TOIMITUSMAKSU?

Toimitusmaksu on kaikille Postilähetyksillä kiinteä 5,90€.

 

4. KUINKA PITKÄ ON TOIMITUSAIKA?

Normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Sähköpostitse lähetettävällä seurantakoodilla paketin saa noudettua vuorokautta aikaisemmin.

 

5. DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

At this time, no we dont.

 

6. MISTÄ VOIN NOUTAA PAKETTINI?

Seurantakoodilla tai saapumisilmoituksella lähimmästä paikkakuntasi postista. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Löydät Itellan toimipisteet tästä. SmartPostilla tehty tilaus noudetaan valitsemastasi automaatista.

 

7. ONKO DRIPIT.FI:LLÄ VARSINAISTA MYYMÄLÄTILAA?

Toistaiseksi ei, tarjoamme ainoastaan verkkokaupan palvelut.

 

8. VOIMASSAOLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Voimassa olevat kilpailut, kampanjat ja alennuskoodit löydät helpoten seuraamalla meitä Somessa - Facebookissa sekä Intagramissa.

 

9. MITÄ TAPAHTUU JOS EN NOUDA PAKETTIA?

Pyri ilmoittamaan meille etukäteen mikäli olet kykenemätön noutamaan pakettia. Tämän jälkeen se lähetetään takaisin varastollemme. Noutamattoman postiennakkotilauksen jälkeen saatetaan asetetaan tilauskielto.

 

10. ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Tuotteilla on etämyyntiä koskevan lain mukainen 14 päivän palautusoikeus siitä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, hintalappujen paikallaan sekä omissa pakkauksissaan.

 

11. KUINKA PALAUTAN TILAUKSENI?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu(a)dripit.fi. Palautusohjeet löydät täältä.

 

12. VOINKO PALAUTTAA ALE TUOTTEITA?

Kyllä voit, mikäli ne muuten täyttävät palautusehdot.

 

13. KUINKA NOPEASTI SAAN RAHANI TAKAISIN PALAUTUKSESTA?

Palautukset käsitellään pääsääntöisesti heti, mutta kuitenkin viimeistään viikon sisällä siitä, kun palautus saapuu meille. Tämä edellyttää, että palautuksen mukana tulee tilinumero. Muistathan että Itellalla kestää asiakaspalautuslähetyksillä 2 - 14 vuorokautta.

 

14. MIKÄ SUMMA MAKSETAAN TAKAISIN TILILLENI?

Jos palautit koko tilauksen kaikki tuotteet, maksetaan tilausvahvistuksessa näkyvä loppusumma tilillesi. Jos palautit tilauksestasi vain osan, maksetaan takaisin palautettujen tuotteiden arvo vähennettynä toimituskuluilla sekä mahdollisella laskutus/postiennakkolisällä. Alennuskoodilla tehtyjen tilausten kohdalla hyvitämme tuotteiden reaaliarvon.  

15. VOINKO VAIHTAA TUOTTEITA?

Meillä ei ole enää perinteistä vaihtoa sen piilevien epäkohtien vuoksi, vaan sinun tulee palauttaa haluamasi tuotteet ja tehdä uusi tilaus verkkokauppaan. Näin saat uuden tuotteen nopeammin ja varmistat että kyseistä tuotetta riittää sinulle.

 

16. KUINKA USEIN TEILLE TULEE UUSIA TUOTTEITA?

Kasvatamme tuotevalikoimaa saamamme asiakaspalautteen mukaan.

 

17. OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.